عاشقانه های ایونهه:)

یکم خودمونی تر و نزدیکتر به هم

عاشقانه های ایونهه:)

یکم خودمونی تر و نزدیکتر به هم

چشم‌هایش ۱

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

سلام دوستام خوبین؟

سایه هستم کامبک دادم {نویسنده فیک بهشت یا جهنم و ...}

دلم براتون تنگ شده بود. این فیکو خیلی وقته دارم مینویسمش میخواستم هر وقت کامل تموم شد اپش کنم که شرایط طوری شد ک زودتر اپو شروع کردم.

از همین اول بگم هرچی ذهنیت از منو فیکای قبلیم دارین دور بریزین بعد این فیکو شروع کنید... فقط زیادی دوست داشتم یه کار متفاوت تر و ملایم تر داشته باشم:)))

اینم یه کار ملایم تر و عاشقانه تقدیم به همه دوستای گلم ک کلی سر فیکا قبلی حمایتم کردین و امیدوارم به حمایت ازم ادامه بدین

 

این فیک شنبه ها اپ میشه امروز استثناعن سه شنبه اپ شد

درضمن وبلاگو فقط برای راحتی شما تو کامنت گذاشتن زدم وگرنه همه ی اپا منظم تو کانال فیک سوجو هم قرار میگیرن

 

میدونین که نظراتتون خیلی برام مهمه پس بیاید با هم یه گپی بزنیم:))

دوستون دارم💙

 

دانلود قسمت اول چشم‌هایش

  • Sayeh (perfect_sw)

نظرات (۳)

واییییی وقتی دیدم باز داری مینویسی خیلی خوشحال شدم😭

فیک بهشت یا جهنم خیلی فوق العاده بود و از جمله فیکای دوست داشتنی بود که بعد خوندنش مطمئنی بازم خواهی خوندش و بازم دلت واسه شخصیت جذاب هیوک و دوست داشتنی بودن دونگهه پرپر میزنه😭❤

از الان منتظر روزیم ک فیکت تموم شه و شروع کنم❤😅

 

 

پاسخ:
وای ما مخلصیم که
منم خیلی خوشحال شدم این همه بهشت یا جهنمو دوست داشتی💙
ایشالا این یکی فیکم هم بخونی و دوست داشته باشی😘

سلاممممممم

من فیک بهشت یا جهنمو نخوندم یعنی وقتی به جماعت ایونهه شیپر پیوستم تموم شده بود ولی خب تعریفشو توی گروه ها خیلیییییی شنیدم و خوشحالم که الان میتونم این داستانتو دنبال کنم *_* 

با خوندن همین یه قسمت میتونم درک کنم چقدر بهشت یا جهنم عالی بوده، چون همین یه قسمت کاملا پابندم کرد که حتما تا اخر دنبالش کنمممم  ^_^ 

توصیف حسات عالیه ، قشنگ ادمو میبره تو فضای داستان ، با صحنه ی احساسیش واقعا بغض میکنیم و اینکه انقد قشنگ احساسات خواننده هارو فعال میکنی یه هنر بزرگه که کار هرکسی نیست :)))

همه ی داستان یه طرف ،این حس حسودی هیوک به تعریف و تمجیدای دونگهه از روبی یه طرف، خیلیییی خوبن ×_× 

واینکه انقد زیاد اپ میکنی عالیههههههه ، ادم قشنگ میره تو فضای داستان 

منتطر ادامه ش هستم عزیزم*_*

پاسخ:
سلامم عزیزدل
ممنون عزیزم دوستان لطف دارن ایشالا بازم فیکام بهتر بشه و همینطوری دوستشون داشته باشید
بعله اینجا یه هیوک حسود داریم ک زیادی رو دونگهه ش حساسه:)))
حقیقت این قسمت بیشتر مقدمه بود از قسمت بعد وارد وقایع اصلی داستان میشیم.
ممنون ک نظرتو هم گفتی😘

چه جالب اصلا نگاه نکردم نویسنده کیه . ولی موقع خواندن گفتم چقدر قلمش شبیه بهشت و جهنم . نگو نویسنده شود مشترکه . کاش زودزود آپ بشه ببار کنه در هفته 

پاسخ:
ای جانم ک از رو قلمم منو شناختی😍😍😍
کاش بیشتر وقت آزاد داشتم تا بیشتر مینوشتم و اپ میکردم:((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی